2012. március 11., vasárnap

25+

A hétvégén Pécelen jártam egy 25+ konferencián. Hadd adjak egy tanácsot.
Lányok: soha ne menjetek 25+ konferenciára.
Fiúk: vegyétek feleségül a lányokat, hogy ne kelljen 25+ konferenciára menniük.

Ez nem azt jelenti, hogy nem éreztem jól magam. Irtó jól éreztem magam, köszönhetően a csodás előadásoknak, meg az Underground Vifi-nek, akikkel jó szokásunkhoz híven elkülönültünk, és egymást szórakoztattuk.

De ez volt az utolsó alkalom, hogy ilyen helyre mentem. Szívesen hallgatok előadásokat ifikonferenciákon, dolgozók konferenciáján, gyermekeket szeretők konferenciáján, lánykonferencián, lila színt kedvelők konferenciáján, de 25 év feletti egyedülállók konferenciáján NEM. Valami elmondhatatlanul röhejes légkör uralkodik egy ilyen helyen. És az a legrosszabb, hogy nem elég, hogy mindenki tudja: az összes jelenlévő egyedülálló, és kézzel-lábbal szeretne házas lenni, de a szószékről is lépten-nyomon megjegyzésekkel bökdösik az embert, mint pl. "remélem, Isten megadja a szíved vágyát, AKÁR EZEN A HÉTVÉGÉN", vagy "Ruth is odafeküdt Boáz lábához, lányok, nem árt néha kicsit a fiúkat bökdösni, hogy: hé, vegyetek már észre minket, ti is meg akartok nősülni, mi is férjhez akarunk menni". És akkor még nem is említettem, hogy a gyülekezeti közös alkalmon a gyülekezeti tagok hogy próbáltak minket nem túl feltűnően bámulni, de a szemükből ki lehetett olvasni a mély szánalmat: "hát ezeknek meg miféle defektjük lehet, hogy nem bírtak még összeházasodni valakivel, és ilyen helyekre kell járkálniuk?".

A bámulástól eltekintve teljesen fellélegeztem a vasárnapi Istentiszteleten. Végre megint fiatalokat, időseket, gyerekeket, házasokat és egyedülállókat láttam, nem pedig egy rakás szerencsétlent. Nem mintha az egyedülállók szükségszerűen szerencsétlenek lennének, csak valahogy nagy tömegben egy ilyen típusú konferencián eléggé ilyen hatást keltenek. Nekem az segített, hogy azt hajtogattam magamban: "én még csak huszonhárom vagyok, és totális tévedés áldozataként kerültem ide, nem vagyok idevaló!"

Végezetül álljon itt a konferencia indulója. Mi (a szombat délutáni énekcsoport) találtuk ki, hogy ez legyen az induló, írtunk is hozzá még egy plusz versszakot, melyet most nem bocsátok közre, fedje inkább jótékony homály. Ja, mi magyarul énekeltük, és kicsit lightosabb formában, de azért jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése