2012. június 6., szerda

Biztos pont kell

Az évfolyamunk kész tébolyda így végzés előtt alig több, mint két hónappal.

Fő problémák:
- hogy fogok leállamvizsgázni?
- mi is akarok lenni tulajdonképpen?
- biztos, hogy orvos akarok lenni?
- hol fogok dolgozni?
- hol fogok lakni?
- kivel fogok lakni?
- nincs senkim!
- nem kapunk egy városban helyet a párommal!

Azt hiszem, ha gondolkoznék még egy percig, eszembe jutna egy újabb adag panasz. Senkinek sincsenek még teljesen egyenesben a dolgai, ki az állásában biztos, ki a lakásában, ki a párkapcsolatában, de mindenkinek van panaszkodnivalója, izgulnivalója.

Olyan kis hülyék vagyunk mi, emberek. Azt hisszük egy csomó mindenre, hogy biztos, pedig hát mi biztos? Az emberek meghalhatnak, becsaphatnak, hűtlenekké válhatnak, összedőlhet a ház, ellopják a pénzt, súlyosan megbetegedhetek.

Ami most van, ugyanúgy nem biztos, mint ami még nincs, hiába szorongatjuk a markunkban.

Annyira hajlamos vagyok én is elsüllyedni a mocsárban, mintha nem láttam volna eddig számtalan teljesen nyilvánvaló csodát a vizsgáimon vagy akár az állásra jelentkezésemkor.

Pedig hát nem hallottátok még, hogy "kérjetek, és havazik?" :) 
(Nyugi, én is máshogy ismertem ezt az igét eredetileg...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése